1401/11/08

نمایش توانمندی‌های صادراتی زاگرس فارمد پارس در نمایشگاه بین المللی صنعت، معدن و تجارت

شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس در نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان لرستان حضوری پررنگ داشت.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی لرستان چهارم تا ششم بهمن‌ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان لرستان (شهرستان خرم آباد) و با حضور ۱۰۸ شرکت اقتصادی در قالب ۶۵ غرفه شروع به کار کرد. شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس به‌عنوان شرکت فعال در عرصه صادرات داروهای دامپزشکی، در این نمایشگاه حضوری فعال داشت.
بازدید  شرکت‌های بین المللی از غرفه زاگرس فارمد چشمگیر بود و همچنین مدیران و مسئولان کشوری و استانی نیز درغرفه این شرکت حضور یافتند. روستایی مدیرعامل زاگرس فارمد که در طول برپایی این نمایشگاه در محل غرفه حضور داشت، گفت: زاگرس فارمد  در سالجاری چندین محصول جدید را روانه بازار داروهای دامی کشور کرده است و امیدواریم بتوانیم علاوه بر رفع نیاز داخلی در زمینه صادرات آن‌ها نیز قدم بردایریم. روستایی درباره دستاوردهای این نمایشگاه افزود: محصولات ما مورد توجه هیئت‌های تجاری از اربیل، سلیمانیه و نجف قرار گرفت و در همین زمینه مذاکرات خوبی را هم انجام دادیم که امیدواریم منجر به توافقاتی تجاری خوبی شود.

 
 

گزارش تصویری