به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو؛ مهندس میثم نورمحمدی مدیرعامل داروسازی ابوریحان در یادداشت امروز (۲۴ خرداد ۱۴۰۰)  صفحه نخست روزنامه انگلیسی زبان ایران‌نیوز نوشت:

 

  • شاید وقتی ۵۷ سال پیش، آلمانی‌ها روبان افتتاح کارخانه‌ای داروسازی در شرق تهران را می‌بریدند تصورشان هم نمی‌شد ۶ دهه بعد تبدیل به شرکتی معظم، خوشنام و پیشرو در صنعت دارو شود، بزرگترین تولیدکننده محصولات هورمونی و داروهای زنان ایران نام گیرد و با حدود ۳۰۰ قلم داروی انسانی و دامی جزو موفق‌ترین و کم رقیب‌ترین‌ها در صنعت دارو شود.

 

  • بی‌شک صادرات این ۵۰ دارو را به ۱۲ کشور دنیا در قاره‌های مختلف حتی در رویا هم نمی‌دیدند.

اما همه این‌ها رخ داد و اندیشه و دانش ایرانی و تعهد و غیرت جوانان این مرزوبوم باری دیگر حماسه‌ای عظیم را ترسیم کرد.

 

  • آن شرکت، که حالا به نام دانشمند و حکیم نامی و مانای ایرانی مزین شده، با تلفیقی از فناوری‌های نوین و به‌روز جهان، علم و تخصص زبانزد و شایان، ایمان و اراده‌ای قوی و ناگسستنی، تعهد به سربلندی خاک پاک ایران و مسئولیت خطیر اجتماعی نسبت به تندرستی تک تک هموطنان، این روزها پرچمدار سلامت و صحت ملت شریف کشورمان است. آن هم در دوران پاندمی کرونا که ایران ما را هم مانند سایر نقاط جهان، گرفتار و آسیب پذیر کرد.

 

  • ما در داروسازی ابوریحان اعتقاد وافر داریم مُشک آن است که خود ببوید و بنابراین وقتی شما مردم قدرشناس ایران، اصحاب رسانه‌های جمعی و بزرگان و متخصصان حوزه سلامت جامعه، زبان به تحسین عملکرد، تعهد، مشتری مداری، اعتمادزایی و حسن شهرت ابوریحان باز می‌کنند، بسی به خود می‌بالیم که خادمان سلامتی هموطنان‌مان هستیم. چرا که خوشتر آن آید که سر دلبران؛ گفته آید در حدیث دیگران.

 

  • عنوان‌ها، تندیس‌ها، تقدیرها و لوح‌هایی که برای ما ارزشمندند صرفا به این دلیل که پایگاه مردمی دارند و از برآیندهای نظرات جامعه برآمده‌اند هم گواهی است بر این مدعا.

 

  • با افتخار اعلام می‌کنم همین بازخوردهای مثبت و توان افزاست که تمام خستگی همکاران ما را به آنی می‌زداید و ما را بر آن داشته تا علاوه بر افزایش ظرفیت تولید در داروهای متعدد و استراتژیک پیشین، به طراحی بیش از ۵۰ محصول جدید و کاربردی اقدام نماییم که به لطف خدا تا پایان سال عمده این داروها وارد لاین بهره‌برداری می‌شوند و ما به جامعه بیشتری از مردم خوب ایران خدمت‌رسانی خواهیم کرد.

 

  • شما مردم سرفراز ایران عزیز، انتخاب اول ما هستید و اطمینان از سلامتی و تندرستی شما، اولین تعهد ماست.

 

پایان پیام