1402/10/24

وزیر بهداشت از غرفه تیپیکو در نمایشگاه سلامت بنیان بازدید کرد

دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دقایقی قبل از غرفه شرکت‌های زیر مجموعه تیپیکو در نمایشگاه بنیان سلامت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، دکتر بهرام عین الهی ظهر امروز از نمایشگاه بنیان سلامت واقع در مصلی امام خمینی(ره) بازدید کرد.
 
وی بعد از شرکت در مراسم افتتاحیه از غرفه تیپیکو و شرکتهای تابعه حاضر در این نمایشگاه بازدید و در جریان آخرین تحولات این حوزه قرار گرفت.
 
در این بازدید دکتر عطار سرپرست تیپیکو در مورد آخرین دستاوردهای دانش بنیان دارویی تیپیکو توضیحاتی را به وزیر بهداشت ارائه کرد.نمایشگاه سلامت بنیان از تاریخ امروز ۲۴ دیماه به مدت سه روز در مصلی امام خمینی (ره) تهران دایر است.
 
4شرکت محصول نهایی ساز ؛ کارخانجات داروپخش، زهراوی، ابوریحان و اکسیر و ۴ شرکت مواد اولیه ساز ؛ تماد، توفیق دارو، شیمی دارویی داروپخش و آنتی بیوتیک سازی ایران در این نمایشگاه حضور دارند و آخرین محصولات دانش بنیان خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.
 
دومین دوره نمایشگاه سلامت بنیان در روز‌های یکشنبه تا سه شنبه ۲۴ تا ۲۶ دیماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای علاقه‌مندان است.
 
 
 

گزارش تصویری